Terug

Blog

Eazier volledig onder omnichannel dienstverlening van Divide

De retailsector bevindt zich in een situatie waarin digitale kanalen aan de bestaande kanalen worden toegevoegd. Het vastleggen van klantgedrag over de kanalen heen is een belangrijke voorwaarde om de nieuwe manier van klantbenadering toe te kunnen passen. Social media interacties spelen binnen de customer journey een rol welke focus en expertise verdient. Door de overname van Eazier neemt Wiggert Meerman na 3,5 jaar afscheid en worden de activiteiten overgenomen door Divide.

Eazier is sinds 2013 actief als social media bureau en is klaar voor een nieuwe stap. Wiggert Meerman: ‘Eazier is gegroeid naar een full service social media bureau en sluit aan op de omnichannel benadering van Divide.’ Stephan Bliek, directeur bij Divide: ‘De snelheid waarmee nieuwe ontwikkelingen, data en technologieën zich aankondigen vraagt om concrete stappen, ook op gebied van social media. Met de gespecialiseerde focus op social media creëren we meerwaarde binnen de omnichannel propositie van Divide'.   

Divide social maakt het mogelijk door middel van periodieke social media analyses de huidige social media uitingen van retailers in kaart te brengen. Met onder andere trainingen, strategie en de social feed om social media uitingen op de fysieke winkelvloer te presenteren complementeren we social media diensten en producten met als doel de relatie tussen consument en het (retail)merk te versterken.

Eazier
Koraalrood 33
Tel: 079 – 363 12 77
2718 SB Zoetermeer
Contact: nick.van.wezenberg@divide.nl

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.