Terug

Blog

DSA - functionaliteit uitgelicht

Voor veel klanten is de fysieke winkel door het persoonlijke contact dé plek waar ze openstaan voor een nieuwe beleving. Door jouw verkoopmedewerkers de mogelijkheid te bieden inzicht te krijgen in klantdata met behulp van de Digitale Sales Assistent (afgekort DSA) worden interacties met jouw klanten nog persoonlijker. Een waardevolle tool, want een gepersonaliseerde winkelervaring maakt van iedere klant een ambassadeur.

De DSA is een mobielvriendelijke front-office waarmee je tal van verkoopondersteunende klantdata veilig en snel naar jouw collega’s en medewerkers op de winkelvloer brengt. Zo vergroot je omzet, klanttevredenheid, loyaliteit en bied je een consistente omnichannel (winkel)ervaring. 

Voorraadlocatie inzicht

FUNCTIONALITEIT UITGELICHT

Producten zijn snel op te zoeken middels de zoekfunctie of barcode scan (camerafunctie smartphone/tablet). Een van de extra inzichten die de DSA biedt is het inzicht van de beschikbaarheid op productniveau. De medewerker krijgt de beschikbaarheid op SKU-niveau in aantallen voor filiaal, magazijn en leveranciersniveau (Stockbase) te zien. De DSA biedt de opties om producten zonder productafbeelding of artikelen onder de voorraadondergrens op de winkelvloer te tonen en te bestellen! En zo hoeft jouw klant nooit ‘nee’ te horen. 

Slimme assistentie. Nu, en in de toekomst
DSA waarborgt continuïteit door een releasebeleid die is afgestemd op klantgericht (door)ontwikkelen. Hiermee waarborgen we dat de DSA volledig bij de behoefte van jouw organisatie blijft passen. De DSA vormt hiermee de schakel op het gebied van informatie, communicatie en het empoweren van het winkelpersoneel. Meer informatie over de DSA, vraag een demo aan!

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down