Terug naar overzicht

Mobile first

Fashion shopping = mobile shopping

We gaan niet meer online, we leven online. De customer journey wordt steeds digitaler en interactiever. Mobiel is al lang niet meer alleen een oriëntatie- en verkoopkanaal, maar een integraal deel van de strategie en toekomst van fashionretailers.

Wat moet je nu doen om je voor te bereiden op de mobile-first indexing en de usability verbetering welke een conversie verbetering kan betekenen? Met de technische (door)ontwikkelingen van de user experience (UX), features en performance spelen we in op mobile first strategieën.

Focus op mobile development

Branche breed vond in 2016 nog geen 10 procent van alle online betalingen via een smartphone plaats (bron: E-commerce Payment Monitor). De fashion e-commerce wijkt hier sterk van af, in een benchmark onderzoek door Divide van 30 webshops met meer dan 2 miljoen euro omzet per jaar vond gemiddeld 30% van de transacties via een smartphone plaats. Bij Divide worden alle webshops (uiteraard) responsive gebouwd. Ons development team wordt altijd enthousiast van nieuwe ontwikkelingen en A/B-testresultaten. En brengt deze graag in de praktijk door het constant verbeteren en optimaliseren op vlak van user experience (UX), features en performance. 


Gerelateerd



Klarna Checkout



Bekijken
De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down