Terug

ACA koppelingen

ACA koppelingen

Divide voorziet door een strategische samenwerking met ACA in uitgebreide koppelingsmogelijkheden. De strategische samenwerking is bedoeld om een sterke combinatie van offline en online producten op de markt te zetten met als speerpunt de integratie tussen Retailium en Winstore softwareproducten.

De ACA koppelingen met het fashion (e)commerce platform van Divide zorgen voor een vergaande automatisering van de processen die komen kijken bij het runnen van een webshop(s). Een Divide webshop die gekoppeld is aan systemen van ACA levert de klant veel tijds- en kostenbesparing op.

Er wordt veel voordeel behaald met behulp van ACA koppelingen. De webshop is in eerste instantie bijvoorbeeld snel en eenvoudig te vullen met alle gewenste artikelen en wordt vervolgens automatisch actueel gehouden. Basisgegevens zoals voorraadstatussen, artikelinformatie met componenten en prijzen worden rechtstreeks één-op-één (meerdere malen per dag) vanuit het automatiseringssysteem doorgezet naar de webshop.

Koppeling ACA

De ACA koppelingen maken een intelligente ondersteuning van retourzendingen mogelijk, alsook interfaces met diverse transportbedrijven zoals PostNL, GLS en UPS. Hierdoor worden tevens diverse andere toepassingen mogelijk, zoals een ingebouwde track-and-trace-functionaliteit en geautomatiseerde orderstatus e-mails. Een ander voordeel van de ACA koppelingen is dat een eventueel pickproces kan worden ondersteund met (RF) scanning.

Wanneer consumenten online een bestelling plaatsen waarvoor de betaling geverifieerd is, dan zorgen de ACA koppelingen ervoor dat in het systeem automatisch de voorraad bijgewerkt wordt en de financiële transactie geboekt wordt. Dit resulteert vervolgens in een afschrijving van de voorraad in de webwinkel. Er wordt automatisch een factuur gegenereerd, klaar om uit te printen. Hetzelfde geldt voor picklijsten en pakbonnen.

De ACA koppelingen zijn gebaseerd op een intensieve samenwerking tussen Divide en ACA. Binnen deze samenwerking wordt de specialistische kennis en expertise van beide partijen aangaande fashion retail IT en internetoplossingen gedeeld. Hierdoor ervaart u als klant van Divide en ACA het beste van twee werelden. Dit terwijl u één vaste aanspreekpartner hebt voor al uw automatiseringsvraagstukken, van online tot offline.

ACA omnichannel koppeling

De consument zal zich steeds meer ontwikkelen tot ‘cross channel klant’ waarbij de combinatie tussen online en offline van essentieel belang wordt. Organisaties met fysieke winkels hebben hier de ideale uitgangspositie en toekomstperspectief, in combinatie met een klantvriendelijke, complete en overzichtelijke webshop. De ACA koppeling zorgt in combinatie met de kassa, G+ van Openstore, om online aankopen op te halen/retour te brengen in de winkel en vice versa: om in de winkel online aankopen te kunnen doen en deze thuis te laten bezorgen.

Omnichannel koppel integraties met ACA zoals meerdere voorraadupdates op een dag, kassabonnen mailen, webzuil bestellingen naar de kassa sturen, waardecheques online en in de winkel verzilveren zorgen voor dé tools voor de fashion retailbranche om geautomatiseerd invulling te geven aan een succesvolle omnichannel strategie.

Partner van ACA
Weboplossingen zijn door de strategische samenwerking een vast onderdeel geworden van het diensten- en productenpallet van ACA en Divide. De samenwerking tussen ACA en Divide is er op gericht een sterke combinatie van offline en online cross channel producten in de markt te zetten. Dit met als speerpunt de integratie tussen Retailium en Winstore softwareproducten

ACA koppeling met Stockbase

Stockbase verbindt retailers en leveranciers (merken) als ketenpartners met elkaar. De leveranciers leggen hun informatie over voorraadbeschikbaarheid centraal vast en wisselen deze gegevens uit ten behoeve van de webshop van de retailer. Hierdoor kunnen de retailers de voorraad van de leveranciers raadplegen indien hun eigen voorraad op is. Deze mogelijkheid wordt gefaciliteerd door één transparante gebruikersinterface: Stockbase. Hieronder lees je drie Stockbase-praktijkcases in de mode-, schoenen- en sportbranche.

Een instore webshopzuil biedt de mogelijkheid om consumenten in een plaatselijk winkelfiliaal te bedienen met een uitgebreider en dieper (online webshop) assortiment. Via de webshopzuil kunnen producten en maten worden bestelt welke niet fysiek aanwezig zijn in het filiaal maar wel binnen de organisatie of de leverancier via Stockbase. Door middel van Divide.Connect wordt de weborder direct afgerekend op de kassa in de fysieke winkel.


Neem contact op met ons voor vragen of een afspraak.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.