Terug

Blog

De Mijn Account omgeving van Norah

Direct inzicht in de (verzend)orderstatus, weergave van het actuele loyalty puntensaldo en ‘webshop- en winkelaankopen’ online raadplegen in de Mijn Account omgeving bieden bewezen meerwaarde. Onderzoeken wijzen uit dat consumenten meer controle en actuele inzichten op een centrale online locatie waarderen. Oplossingen om de consument centraal te stellen en nog beter te bedienen met online en offline data wordt door veel van onze retailers toegepast. In dit blogitem wordt Norah uitgelicht.

Het centraal stellen van de consument over de verschillende kanalen heen brengt veranderingen met zich mee. De technologie maakt het mogelijk nieuwe connecties te vormen. Een loyalty-app is geen vereiste meer om snel en overzichtelijk in contact te blijven. Door performance optimalisaties is een snelle en mobiel gebruiksvriendelijke ‘mijn account’ omgeving te realiseren. Ook met nieuwe technieken zoals Progressive Web Apps van Google zal de kloof tussen native aps en (mobielvriendelijke) websites worden geminimaliseerd.

Klanten van Norah kunnen hun eigen profiel en voorkeuren zoals favoriete winkel beheren en puntenstand opvragen. Ook is de digitale klantenpas en digitale kassabon mogelijk. De klanten van Norah hebben de beschikking over het uitkeren/inzetten van spaartegoed en coupons.

Offline -en online transacties


Voorkeur favoriete winkel


In een omnichannel architectuur waar klantdata centraal beschikbaar, verrijkt en geactualiseerd wordt tussen ERP/ POS en het e-commerce platform is het mogelijk een duidelijker beeld van de klant te schetsen. De Big Data omgeving tritonX voorziet hier in als centrale plek waar on- en offline gedrag samenkomt. Meer informatie om Big Data integratie? Neem contact op met Divide. 

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down