Terug

Blog

1 klant; fysiek, online en instore

Omnichannel is de integratie van alle fysieke (offline) en digitale kanalen (online) om een uniforme shopervaring te bieden. De instore webshop speelt daar in een belangrijke schakel. Via de instore webshop kunnen producten worden besteld die niet fysiek aanwezig zijn in de winkel maar wel beschikbaar zijn binnen de retailorganisatie (in andere winkels/magazijnen) of de vrije voorraden van aangesloten leveranciers. Instore webshop bestellingen kunnen door middel van een ‘ bon in de wacht’ functie direct worden gekoppeld aan de kassa in de winkel.

Met de Digitale Sales Assistent kan winkelpersoneel AVG-proof  klanten opzoeken en direct inloggen om hun actuele puntenstand (loyalty) te raadplegen, aankoopgedrag in te zien of een instore webshop bestelling af te handelen. 

Via verschillende zoekvelden zoals postcode, achternaam, klantnummer of e-mailadres kan worden gezocht en ingelogd. Door het inloggen kan bestaande informatie zoals factuur- en verzendadressen snel worden gecontroleerd en ontstaat er een one-click-buy. Praktijkvoorbeeld van de zoekfunctie;

Verdere digitalisering op de fysieke winkelvloer om personeel beter, sneller en volledig te informeren en te betrekken in het verkoop- en serviceproces zet zich verder door. Meer weten over instore toepassingen, neem contact op met Divide.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.