Terug

Blog

Digitale Sales Assistent

De Digitale Sales Assistent (afgekort DSA) is een mobielvriendelijke front-office die tal van verkoopondersteunende klant- en artikeldata veilig en snel beschikbaar stelt aan medewerkers op de winkelvloer en de klantenservice. Met de DSA vergroot je de omzet, klanttevredenheid, loyaliteitsdata, efficiëntie en bied je een consistente omnichannel (winkel)ervaring.

Consumenten nemen hun online ervaringen bewuster mee richting de winkelstraat. Op de winkelvloer is de vraag en behoefte naar toegankelijke technologie voor winkelpersoneel die de winkelervaring voor de consument verbetert. Een goed geïnformeerde verkoper kan het verschil maken, zij bepalen tenslotte de conversie. De Digitale Sales Assistent maakt relevante klant en actuele productinformatie beschikbaar voor winkelpersoneel. Op het juiste moment, via verschillende apparaten en op een simpele manier.
Consumenten nemen hun online ervaring mee richting de winkelstraat. Op de winkelvloer is behoefte aan technologie die de winkelervaring verbetert. De Digitale Sales Assistent speelt hier op in.

Op gebied van klantdata door;
  • Eenvoudig en snel klanten opzoeken.
  • Inloggen als klant met beveiligde inlog (AVG).
  • Klantenzoekfunctie op naam, postcode, e-mailadres of klantnummer.
  • Wijzigen en verrijken van klantgegevens.
  • Koppelen van een e-mailadres aan een bestaand klantnummer.
  • Inzien en beheren van “favorieten”.
Op gebied van Assortiment door;
  • Voorraadposities bekijken.
  • Vertonen van artikelen zonder afbeelding.
  • Vertonen van artikelen onder de minimale voorraadgrens.
  • Verwachte levertijd bekijken van nog te ontvangen goederen.
  • Leveranciers voorraad en afbeeldingen ontsluiten via Stockbase.
  • Weborder en bestellingen plaatsen onder het account van de klant, inclusief afrekenen aan de kassa (fysieke verkoop).
  • Pay per e-mail (t.b.v. telefonische verkoop door klantenservice).

Op gebied van Usability door;

  • De DSA is óók in te zetten op een openbare zuil.
  • De DSA is uit te breiden met de intranet functionaliteiten.
  • 100% webbassed en via elke browser toegankelijk.
  • Ondersteunde Divide.IQ app voor barcode scan en push notificaties.

Van weidewinkel tot filiaalbedrijven

Fashion retailers die in de praktijk succesvol gebruik maken van de Digitale Sales Assistent zijn onder andere The Stone, Epplejeck, Intersport Twinsport, Voorwinden en Norah. Klik voor meer informatie, zoals een demo of brochure aanvraag, over de Digitale Sales Assistent op onderstaande afbeelding voor een link naar www.divide.nl/dsa 

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down