Terug

Blog

Divide wint Copernica Best Newcomer Award

Jaarlijks reikt Copernica partner awards uit ter erkenning richting de partners die zich actief inzetten om meerwaarde rond e-mailmarketing te realiseren. 'Partners zijn belangrijk voor Copernica. Ruim driehonderd partners in binnen- en buitenland zetten dagelijks Copernica in om meer conversie te behalen uit e-mailmarketing voor haar en onze klanten,” aldus Michael Linthorst, CEO van Copernica. “Onze partners bieden met hun creativiteit en hun strategische en technologische kennis een toegevoegde waarde voor onze Copernica-gebruikers en zijn daarom van groot belang. De Partner awards reiken we jaarlijks uit om het belang van onze partners te onderstrepen.”

E-mailmarketing ontsluiten in de omnichannel architectuur
Loyale klanten en een optimale klantbeleving over de verschillende fysieke en online kanalen heen realiseren. Het ultieme doel waar e-mailmarketing zich als spin in web heeft bewezen om klantloyaliteit op te bouwen, aan te zetten tot (trans)actie en onder de aandacht te blijven. Vanuit de omnichannel architectuur wordt Copernica gekoppeld aan het Customer Data Platform tritonX om zowel online en offline klanten te benaderen met gepersonaliseerde e-mails op basis van koop- en klikgedrag. Doel van de samenwerking met Copernica is de conversie en loyaliteit van jouw klanten te verhogen. Om dit te bereiken werken we strategisch samen met onze partners Tailor Digital en tritonX en creëren we ook meerwaarde op gebied van e-mailmarketing. 
De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.