Terug

Blog

Inspireren kun je leren! Maar wat zijn de mogelijkheden?

Er wordt veel tijd en aandacht besteed om de fysieke winkel zo mooi mogelijk aan te kleden. De winkel ademt de visie van de ondernemer en verleidt de klant om de winkel te betreden en van de ervaring te genieten. Om dit ook op de webshop over te brengen zijn er diverse tools beschikbaar om een zo gelijkwaardig mogelijke ervaring te krijgen. Wij lichten er graag een aantal uit.

Divide maakt het mogelijk om producten in sets op de webshop weer te geven en deze ook te bestellen als een set. Uniek samengestelde looks die de klant in 1 klik in de winkelwagen kan stoppen. Ook de trends kun je terug laten komen op de webshop door deze op te nemen in het dropdownmenu.

Naast het uitbreiden van de getoonde artikelen of trends is visual merchandising erg belangrijk. De winkel is altijd netjes georganiseerd en gegroepeerd, dit is voor de producten die je toont in de overzichten mogelijk. De offline marketingactiviteiten kunnen op de webshop ook tot uiting komen. Heb je geïnvesteerd in een mooi magazine? Zorg dan dat deze ook op de webshop terug te vinden is.

Heb je iets nieuws te melden? Vertel het door middel van blogs, laat zien welke nieuwe collecties er binnen zijn gekomen en zet dit kracht bij door een artikel te schrijven met sprekende visuals. Gebruik je in de winkel mooi POS materiaal? Neem dit mee naar de webshop door middel van het gebruik van diverse labels.

Kortom, de keuze is reuze! We denken heel graag mee om de look and feel van jouw webshop zo goed mogelijk te laten aansluiten op de uitstraling van de winkels. Je kunt ons bereiken via verkoop@divide.nl.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.