Terug

Blog

Mijn account centrale informatiebron consument

Gebruiksvriendelijke consumenten interacties zoals direct inzicht in de (verzend)orderstatus, weergave van het actuele loyalty puntensaldo en ‘webshop- en winkelaankopen’ raadplegen bieden bewezen meerwaarde. Onderzoeken wijzen uit dat consumenten meer controle en actuele inzichten op een centrale online locatie waarderen. Lees meer over de mobiele Mijn Account oplossingen om de consument centraal te stellen en beter te bedienen met online en offline data.

Het centraal stellen van de consument over de verschillende kanalen heen brengt veranderingen met zich mee. De ontwikkelingen vragen van fashion bedrijven dat ze creatief omgaan met de mogelijkheden van nieuwe technologie en vervolgens binnen een omnichannel strategie een visie en roadmap opstellen die past bij hun organisatie. De technologie maakt het mogelijk nieuwe connecties te vormen.  

Online en offline transacties

Het vastleggen van klantgedrag over de kanalen heen is de nieuwe manier om klantbenadering toe te passen. Het integreren van de voordelen van het fysieke retailmodel met de mobiele mogelijkheden biedt kansen. Het is via de big data omgeving van tritonX mogelijk om realtime offline transacties op te vragen en te tonen de in Mijn account omgeving van de consument; 


Inzicht loyalty status


Relevantie, gebruiksgemak en overzichtelijkheid: 




Interactie met Apple / Android Wallet
Binnen de ontsluiting van gegevens is het mogelijk om Apple / Android Wallet te integreren. Deze integratie maakt het mogelijk dat consumenten via de 'mijn account' omgeving in de webshop (browser) de online klantenpas kunnen downloaden en digitaal kunnen opslaan op de iPhone of Android smartphone. In de fysieke winkel kan de barcode (telefoon) worden gescand en de klantgegevens worden opgeroepen. 




Omnichannel architectuur

Het verrijken en synchroniseren van klantdata via verschillende kanalen binnen 1 centrale omgeving resulteert in betere optimalisatiemogelijkheden door klantprofilering en segmentatie. Het is een van de vele (integratie)voordelen van het fysieke retailmodel in combinatie met de technologische mogelijkheden van online. 

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down