Terug naar overzicht

Instore e-commerce

Consumenten willen steeds meer keuzemogelijkheden hebben wat ze waar op welke manier en op welk moment willen bekijken, beoordelen of kopen. De consument betaalt, en bepaalt dus hoe retailers en merken er (samen) voor kunnen zorgen dat het ideale productaanbod op de juiste plaats en op elk moment voorhanden is. Ondanks de vele gemakken van het online shoppen, doet ruim driekwart van de Nederlanders toch het liefst aankopen in een fysieke winkel. Alle redenen beide werelden samen te brengen! 

Instore e-commerce is ontstaan vanuit de gedachte om verkoop te stimuleren die anders niet direct zou plaatsvinden. Is een artikel uitverkocht in de winkel, maar nog wel beschikbaar via de (instore) webshop? Smeed het ijzer dan als het heet is door de klant de mogelijkheid te bieden om het artikel toch direct aan te schaffen via de webshop en af te rekenen aan de kassa in de winkel.

Voor veel klanten is de fysieke winkel, dankzij het persoonlijke contact, de plek waar ze openstaan voor een nieuwe beleving. Combineer daarom de kracht van persoonlijk contact met bewezen technieken om instore e-commerce succesvol toe te passen. 

De Digitale Sales Assistentis een bewezen toepassing die ondernemers kunnen inzetten als totaaloplossing voor instore e-commerce. De Digitale Sales Assistent (afgekort DSA) is een mobielvriendelijke front-office die tal van verkoopondersteunende klant- en artikeldata veilig en snel beschikbaar stelt aan medewerkers op de winkelvloer en de klantenservice. Met de Digitale Sales Assistent vergroot je de omzet, klanttevredenheid, loyaliteitsdata, effici├źntie en bied je een consistente omnichannel (winkel)ervaring.


De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down