Terug naar overzicht

Big data

Doel is het voorspellen van (toekomstige) klantwensen

Connecting it all

Het centraal stellen van de consument over de verschillende kanalen heen brengt veranderingen met zich mee. De ontwikkelingen vragen van bedrijven dat ze creatief omgaan met de mogelijkheden van nieuwe technologie en vervolgens binnen een omnichannel strategie een visie en roadmap opstellen die past bij hun organisatie. De big-data omgeving van 2factors voorziet in alle relevante (e)commerce koppelingen en is bedoeld om het fysieke en online consumentengedrag in kaart te brengen.

Single Sign-on

De eerste stap binnen een omnichannel big-data omgeving is het ontdubbelen van klantgegevens en de data voor de toekomst verzamelen en verrijken op basis van één klant. Single Sign-on zorgt ervoor dat de consument middels één wachtwoord op verschillende applicaties kan inloggen en wordt herkent. En dat de consumentendata op meerdere applicaties centraal kan worden geactualiseerd en verrijkt. Door één klant, één wachtwoord en één algehele synchronisatie van data via elke aangesloten applicatie te creëren, ben je als retailer in staat nog relevanter te zijn in marketinguitingen.

Van transactionele naar relationele business

Het e-commerce platform van Divide is schaalbaar en flexibel en heeft zich bewezen binnen diverse omnichannel architecturen met ontsluiting van koopgedrag op klantniveau (single sign-on). Er is binnen de fashion retail grote hoeveelheden gegevens beschikbaar. De uitdaging is om grip op Big Data te krijgen en deze effectief te combineren en te ontsluiten. Divide heeft een model ontwikkeld om een retailorganisatie met fysieke winkels stap voor stap te helpen bij de transformatie en integratie van digitale- en fysieke kanalen. Van Big data naar Smart data. Waar staat jouw organisatie?


Gerelateerd

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down