Terug

Omnichannel Integration Suite

Omnichannel Integration Suite

Online shoppen is volwassen geworden en dat heeft een duidelijk effect gehad op het (fysieke) winkellandschap. Er gelden nieuwe spelregels waar veranderingen worden gedreven door digitale technologie. Hoe maak je de customer journey zo naadloos en gepersonaliseerd mogelijk? Met een platform waar je verschillende kanten mee op kan en verschillende bedrijfsstrategieën ondersteunt. De Omnichanel Integration Suite (OIS) is een modulaire en schaalbare omnichannel integratielaag gespecialiseerd voor fashion e-commerce ondernemers. Op basis van state-of-the-art technologie is dit platform inzetbaar in tal van toegankelijke variaties. Van headless e-commerce tot een volledige omnichannel e-commerce omgeving

Met de OIS voorziet Divide fashion organisaties van een toekomstbestendige IT-architectuur. De OIS is een middleware-oplossing die flexibel inspeelt op de dynamiek van de fashion markt. Het OIS-platform kan in verschillende IT-architecturen worden ingezet om een traditioneel ERP-systeem volledig te ontsluiten of om missende processen te completeren. Door jarenlange ervaring hebben we veel kennis vergaard omtrent ERP en POS integraties en de functionaliteiten die aan markt beschikbaar worden gesteld.

Kansen voor innovatie

De OIS is ontwikkeld om op eenvoudige en op efficiënte wijze het integratie koppelproces te doorlopen met de achterliggende ERP en POS systemen. Alle beschikbare voorraadlocaties (inclusief winkels en leveranciers) kunnen in het OIS-platform worden beheerd. Van voorraad ondergrenzen, levertijden, pick-up instore locaties tot het inregelen van toekenning van orders aan de voorraadlocaties. Orders worden automatisch verwerkt in onderliggend ERP-systeem voor logistieke- en financiële afwikkeling. 

Een aantal interessante voordelen van de OIS

  • Kansen voor innovatie binnen bestaande architectuur, d.m.v. het optioneel toevoegen van verschillende microservices die los van elkaar kunnen werken.
  • Efficiënt voorraad- en ordermanagement, d.m.v. beheer van voorraadlocaties (inclusief magazijn(nen), winkels en leveranciers).
  • Geautomatiseerde ordercommunicatie, d.m.v. gepersonaliseerde e-mailberichten.
  • Artikel- en prijsmanagement, d.m.v. beheer van teksten, afbeeldingen, kenmerken en bijpassende artikelen.
  • Aansluiting op retail platformen, de OIS sluit aan op meer dan 1.000 vergelijkingswebsites, affiliate netwerken en marktplaatsen waaronder Bol.com, Zalando en Amazon.
  • Multishop structuur, d.m.v. meerdere online verkoopkanalen, zowel lokaal als internationaal.
  • ERP & POS integratie, d.m.v. endpoints gebaseerd op REST API technologie.
  • Aansluiting Customer Data Platform, d.m.v. Single Sign-On, Personal Pricing en persoonsgebonden Coupons.
  • Instore e-commerce, d.m.v. integratie van de Digitale Sales Assistent (DSA). 

Integratie (bestaande) e-commerce oplossingen

Toch liever leunen op een bewezen of bestaande e-commerce oplossing? Geen probleem! De Omnichannel Integration Suite wordt ook gebruikt voor het integreren met een (bestaande) e-commerce oplossing zoals Magento, Salesforce Commerce Cloud en Shopware. 

Kom meer te weten over de OIS

Met 15 jaar ervaring op het gebied van e-commerce in het fashion retail domein is de OIS uitgegroeid tot een onmisbare schakel. De OIS maakt de IT-architectuur beter te beheren, flexibel en innovatief. Drie zaken die in de fashion onmisbaar zijn. 
Kom meer te weten over de OIS en plan een (demo) afspraak in.
Benieuwd wat de Omnichannel Integration Suite voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag een brochure, belafspraak of demo (afspraak op locatie) aan:

Op welke manier wil je meer informatie ontvangen (aanvinken)?


De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.