Terug naar overzicht

Norah

Eén Norah klant, in de winkel(s) en online

Wat Norah bijzonder maakt is dat het gehele proces van het ontwerp tot het eindproduct in eigen beheer is. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Inmiddels heeft Norah bijna 50 stores, verspreid door het hele land. Maandelijks wordt er een nieuw filiaal geopend waar de rol van de webshop verder gaat dan oriëntatie- en verkoopkanaal. 

Omnichannel is de integratie van alle fysieke (offline) en digitale kanalen (online) om een uniforme shopervaring te bieden. Voor veel klanten is de fysieke winkel door het persoonlijke contact dé plek waar ze openstaan voor een nieuwe beleving. De medewerkers van Norah hebben de mogelijkheid inzicht te krijgen in klantdata met behulp van de Digitale Sales Assistent (afgekort DSA). Een waardevolle tool, want een gepersonaliseerde winkelervaring maakt van iedere klant een ambassadeur. Zo kunnen er items worden besteld die niet fysiek aanwezig zijn in de winkel maar wel beschikbaar zijn binnen de Norah retailorganisatie (in andere winkels/magazijnen). 

Met de Digitale Sales Assistent kan winkelpersoneel van Norah AVG-proof  klanten opzoeken en direct inloggen om hun actuele puntenstand (loyalty) te raadplegen, aankoopgedrag in te zien of snel een instore webshop bestelling af te handelen. 

Via verschillende zoekvelden zoals postcode, achternaam, klantnummer of e-mailadres kan worden gezocht en ingelogd. Door het inloggen kan bestaande informatie zoals factuur- en verzendadressen snel worden gecontroleerd en ontstaat er een one-click-buy. Praktijkvoorbeeld van de zoekfunctie;

Online bestellen en in de winkel afhalen

Logistieke betrouwbaarheid en prestaties spelen een steeds belangrijkere rol bij het vergroten van de conversie en klanttevredenheid. Norah heeft met de winkel-afhaal-notificatie het aantal interne handelingen en communicatiestromen met 40% teruggebracht. De (geautoriseerde) medewerkers van Norah met gebruiksrechten om webbestellingen af te handelen zien een lijst met bestellingen bedoelt voor het betreffende filiaal. Het overzicht toont de openstaande (onderweg / ontvangen) en de verwerkte bestellingen (opgehaald):



Klanten van Norah worden nog beter geïnformeerd en weten exact vanaf wanneer het pakket bij het filiaal opgehaald kan worden. Daarnaast hebben winkelmedewerkers inzicht hoeveel consumenten er voor gekozen hebben een bestelling te willen afhalen in hun winkel en wat de status is per bestelling.

De DSA biedt voor Norah een mobielvriendelijke front-office waarmee tal van verkoopondersteunende klantdata veilig en snel naar collega’s en medewerkers op de winkelvloer worden gebracht. Norah vergroot hiermee haar omzet, klanttevredenheid, loyaliteit en biedt een consistente omnichannel (winkel)ervaring.


De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down