Terug naar overzicht

Omnichannel

In staat relevanter te zijn in jouw uitingen, met de juiste boodschap op het juiste moment

De retailsector bevindt zich in een situatie waarin digitale kanalen aan de bestaande kanalen moeten worden toegevoegd. Door de veranderingen in de behoeften en het gedrag van consumenten ontstaan er nieuwe stromingen. De belangrijkste stroming is ‘Omnichannel’. Het integreren van de voordelen van het fysieke retailmodel met de mogelijkheden van de informatierijke klantervaringen van online keuren, kijken en kopen brengt uitdagingen met zich mee.

Wij kunnen je helpen

Integratie tussen strategie, creatie, techniek en marketing is vereist. Het is niet haalbaar om alle kennis en competenties in huis te halen. Divide heeft een model ontwikkeld om een retail organisatie met fysieke winkels stap voor stap te helpen bij de transformatie en integratie van digitale- en fysieke kanalen, van single channel tot de weg naar een omnichannel organisatie.


Gerelateerd



Personal pricing



Bekijken


Omnichannel innovaties



Bekijken
De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down